Fa'aogaina masini ipu pepa i le alamanuia

Masini ipu pepaua na o le faʻaalia i tausaga talu ai nei, aemaise lava i nisi o mea sili ona faʻaaogaina i le olaga i aso taʻitasi, masini ipu pepa ma isi meafaigaluega e fesoʻotai i ai, o nei meafaigaluega e galue i le mataupu faavae lava e tasi, o le faʻaaogaina o pepa e fai ma meafaitino, o nisi mea e faʻaaogaina ai le palasitika e pei o le gaosiga o mea mata. .O le pesini pepa na faia e le masini ipu pepa e iai manaʻoga maualuga, e manaʻomia ai mea e gaosia ai ipu pepa e matua mama ma saogalemu, ma le susu-faʻamaonia, susu-faʻamaonia, vevela vevela, faʻasaoina o le vevela.Masini ipu Pepa Ina ia faia ni foliga eseese o ipu pepa e mana'omia le sui o limu eseese.

Masini ipu Pepa

O nisi ipu pepa,ipu pepa, ipu palasitika ma isi oloa faʻatau i luga o le maketi e faia e le masini ipu pepa.Talu ai ona o le motu o tagata e lautele ma tele le maketi, o le tauvaga i le gaosiga o masini faʻapipiʻi pepa e matua mataʻutia, e tatau ona tatou mautinoa le tumama o oloa pe a faʻatau ipu pepa!
O le ipu pepa na gaosia e le masini ipu pepa e mafai ona ufiufi i le palasitika, faʻasaʻo i le vevela i luga aʻe o le 90 ℃, ma e oʻo lava ile vai fuga.
O ipu pepa e faʻaalia i le saogalemu, tumama, malamalama ma faigofie.O nofoaga faitele, fale'aiga, fale'aiga e mafai ona fa'aoga, o mea e fa'aaogaina.
Talu mai le oʻo mai o ipu pepa, ua vave ona avea ma meaʻai lanu meamata sili ona olaola i le 21st seneturi.O filifili e pei ole McDonald's, KFC, Coca Cola, Pepsi ma oloa saii vave eseese e fa'aogaina uma ipu pepa fa'aaoga.


Taimi meli: Mati-06-2023